Back on track

Hatar verkligen första frasen i ett inlägg. liksom ''hejhej''  ''chacha'' låter alltid så himla konstigt. men måste ju börja med något så kör på hej ikväll då. för ni som inte vet vem ja är eller inte följer mig på insta eller så, så heter jag Cornelia samuelsson är 17 år går i sjödalsgymnasiet frisör linje som ligger i huddinge och såklart så bor jag även där. har en pojkvän som heter pelle eller egentligen per men han är pelle för mig vi har snart varit tillsamns i 10 månder och han är det bästa som faktiskt har hänt mig!
 
ja vad mer..spelar innebandy älskar att shoppa och vara med kompisar och göra spontana saker.
 i min blogg får ni en hel del bilder mycket bra tips och information och helt enkelt en blick av hur mitt liv är.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback