Visste ni att?

Tänkte göra ett enkelt inlägg om 10 saker ni inte visste om mig.
1.Jag är helt besatt av disney filmer (speciellt gamla).
2.  Jag blir jätte lätt nervös och biter på mina naglar då.
3.  Jag har dyslexi så om jag skriver dåligt skyller jag på det (haha).
4. Jag har aldrig sett en skräkfilm för blir jätte lätt rädd.
5. Jag älskar att baka och kolla på matlagningsprogram.
6. min största rädlsa är att pelle skulle lämna mig.
7. Har fräknar men döljer dom med massa smink.
8 Jag tröttnar jätte lätt på mina kläder.
9.  Älskar att plannera saker
10. vill leva som Blair Waldorf i Gossip girl




Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle du kunna visa hur du sminkar dog och vad för smink du annvänder?

2013-09-16 @ 23:33:39
Postat av: Anonym

Åh du är så fin och verkar vara en toppentjej! sjukt kul att du har skaffat blogg :) kram

2013-09-17 @ 18:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback