Vill ha sååå mycket!

 
Hej bloggen! precis ätit middag med familjen och nu sitter vi alla och kollar på Masterchef! älskar det programt man blir allitd hungrig eller sugen på något ;) menmen var sm sagt bara i salongen idag och fick mina ögonbryn och fransar färgade, sen så färgade jag även på Ellinor! blev sjukt bra på oss båda faktiskt :*
 
Jag och mamma pratade lite om att vi skulle köpa ett par nya vinter skor och såklart så vill jag ha dom efterlängtade Johnny Bulls, så sjuk jäkla snygga! plus man blir ju lite lycklgare när man hör att mamma betalar hälften av dom (a) dog av lycka..men som allt annat som vi ska köpa i våran familj kommer alltid ett problem..leverans datumet var 10 Januari. vem vi köpa då liksom? vill ha Nu Nu Nu. Så nej blev tyvärr inga just nu. Iallafall inte från hemsidan Ellos. Men har knappt börjat leta. om jag vill ha något då ska jag fasiken få det

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom finns på Kalle P sko! Köpte mina där :) älskar din blogg, KRAM

2013-09-26 @ 19:38:03
Postat av: Anonym

Finns johnny bulls på crispin i huddinge centrum:)

2013-09-29 @ 19:46:03
Postat av: Anonym

Här -> http://nelly.com/se/kläder-för-kvinnor/skor/vardagsskor/primeboots-693/engineer-high-14-693098-5986/
De ser ungefär likadana ut! :)

2013-10-06 @ 23:02:52
Postat av: Anonym

Jag köpte mina igår på Zoe's på Drottninggatan. De tar slut rätt snabbt. Så om du vill ha ett par så borde du skynda, dom får in nya om 3 veckor. Kram

2013-11-01 @ 01:22:01
Postat av: Julie

Det var jag som skicka kommentaren ovan. Kram

2013-11-01 @ 01:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback