Tisdag mys

hej på er. Ligger just nu i pelles säng och är sjukt trött och jätte nervös för min första praktik dag imorgon. men förhoppningsvis går det bra :D pelle är nu på träning kommer vara borta i typ 3 timmar haha..
Men som tjej vet jag hur jag ska göra så tiden går snabbare, jag kollar kläder på nätet. hittat lite mysiga vinter kläder men något typiskt mig är at jag oftast tvekar så därför tänkte jag fråga er som läser min blogg.
 
Är det värt att köpa? kommer från Bubbelroom och är även på rea just nu:)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa Omg den va sjukt snygg och enkel värt och köpa tänk liksom den till primeboots skit snyggt ju och skön outfit!

2013-09-17 @ 22:22:16
Postat av: Anonym

Kan du länka sidan?

2013-09-17 @ 22:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback