Svårt att släppa det blonda

 
Hejsan, eller rättare sagt med lite fin svenska ''go kväll'' haha nej men kom precis hem från mormor och morfar. har bakat hela kvällen kan man säga...Har nämligen fika imorgon i salongen och det är min och ellinors tur att ta med och vi är rikitga små hemmafruar att vi bakar istället för att köpa. plus hela klassen räknar med att vi ska baka så man känner ingen alls press(ironi) men nu är det klart det blev kladdkakemuffins med hallongrädde till. Allvarligt hur sjukt gott låter inte det? smälter i munnen nästan.
 
Det var så roligt för när jag gick in genom dörren säger jag hej osv och min morfar står bara och kollar och säger du ska vara ljushårig cornelia. mycket finare på dig. Då blev man lite fundersam haha har inte riktigt själv insett vad jag själv tycker jag passar i.
Tycker jag ser äldre ut i brunt men jag är mer den ''blonda cornelia'' och såklart tänkte jag göra ett inlägg där ni fick skriva vad ni tycker men så märker jag att jag inte har några bilder på mig nu som brunett, men blonda bilder har jag så det räcker om ;) Men Blir att ta massa imorgon! så får ni se skillnaden och skriva vad ni tycker. puss så länge 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ju finare att ha brunt hår nu på hösten men innan jag säger vad jag tycker väntar jag tills jag får se dig som brunett :)

2013-09-26 @ 08:26:11
Postat av: Anonym

Såg bilden på instagram på ditt bruna hår du är mycket finare i brunt än i blondin

2013-09-26 @ 09:02:21
Postat av: Frida

Tycker du passar enormt bra i båda, du är perfektion! Du är så himla vacker, din instagram är ren insperation, och ditt förhållande med Pelle är ju underbart! Men tycker du är lite finare i blont faktiskt!
Min mormor sa precis samma sak när jag kom hem till henne och hade färgat håret brunt. "Men du ska ju vara blonda Frida? Du passar bättre i blont..." Menmen... Allt klär en skönhet som dej! Kram på dej :)

2013-09-26 @ 09:48:06
Postat av: Anonym

BLOND!!!

2013-09-27 @ 17:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback