Mitt rum i en mindre version

  
  

  
Sådär ja!nu har jag städat iaf lite eller röjt undan och tvättat bänkarna osv. jag valde att fota lite små detaljer i mitt rum för att. Jag helt ärligt talat gör om hel tiden..tycker det är kul och har ett ganska stort rum så tycker det är roligt att se vad man kan göra utav det osv! i veckan ska jag försöka måla över min tappet som tyvärr inte är med på någon bild (men det är en svat men sjukt coola färger i som skiftar). men har tröttnat och vill helt enkelt bara ha ett hel vitt rum. Ska även i helgen försöka få med pelle och åka till ikea för lite nya hyllor och lite små grejer till rummet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har du för säng?

2013-09-19 @ 19:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback