Runner runner

Godmorgon alla! Sitter och väntar på tåget till Huddinge, ska hem och fira min pappa som faktiskt fyller 45! Stort grattis till han! 
Sen ska vi iväg och spela match 
(sjukt taggad) men de är inte förens i eftermiddag så hinner nog blogga lite idag. Igår var jag med Ellinor på Ikea nästan hela dagen sen åkte ja till stan och mötte upp Pelle så gick vi och åt på tacobar sen gick vi på bio och såg filmen Runner Runner. Den va faktiskt sjukt bra så det är verkligen en film ja skulle vilja se igen. Ja det var min lördag  hoppas alla andra också hade en mysig lördag <3. 



Kommentarer
Postat av: Mj

Vilka sminkprodukter använder du? Hårprodukter?

2013-10-09 @ 20:59:00
Postat av: Anonym

Vart är din orange jacka ifrån ?:)

2013-10-19 @ 14:11:55
Postat av: Clara

Vilken app använder du när du redigerar dina bilder?

2013-10-20 @ 22:16:52
Postat av: Anonym

Hejsan! Eftersom du har en sån otroligt fin klädstil tänkte kan fråga dig om du har några riktigt bra tips på vinterjackor? Funderar på en Barbour (vinterdesignen) men är den kanske för ute nu haha och skulle det bara vara konstigt att köpa den nu? Skulle bli så himla glad om du svara för jag har panik! Kram på dig

2013-10-23 @ 21:02:39
Postat av: Tilda L

Det skulle vara jätte snällt om du ville svara på dessa frågor antingen i ett mejl eller i ett inlägg på bloggen
Btw - grym blogg du har Cornelia! Och du o Pelle är så himla söta!!😍
Iallafall, frågorna handlar om frisör på gymnasiet.
1. Varför valde du frisör?
2. Är de kul att gå frisör linjen?
3. Vad är målet för dig inom frisör?
4. Är de roligt att vara på salong under APL :en?
5. Jag väljer mellan frisör eller ekonomi.... Vad tycker du jag borde välja?

Jag går i nian och ska välja nu till våren. Tack på
förhand, skulle vara grymt om du ville svara! :D

2013-11-02 @ 11:43:29
Postat av: Diman Dilir

mysigt med bio nu när det är kyligare!

2013-11-02 @ 14:39:26
URL: http://dimandilir.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback