My love

 
Åh imorgon har jag och Pelle 10 månader tillsamans. Är så himla glad och lycklig med han! Vi har inte riktigt bestämt vad vi ska göra men vi kommer nog på något, Brukar alltid hitta på olika saker vi kan göra men nu är jag helt tom här uppe i huvudet.. Men ja får väl antagligen bjuda på något..Men det är han väl värd ;) Vi brukar oftast gå på bio eller gå ut och käka, blir säkert det imorgon också men det är alltid så mysigt!
sen förmodligen sova hos någon av oss, Det löser sig, Vi har alltid roligt tillsamans ovasett vad vi gör och kanske även låter han spela GTA när han är med mig för jag är sån snäll flickvän..Ska iallafall åka och tränar kankse hinner uppdatera ett inlägg ikväll annars hörs vi imorgon puss så länge 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback